så kan det vara

Shit vad mycket drama det verkar vara nu förtiden. alla bråkar med allla, jag fattar det inte! det är så sjukt att folk lägger ut det offentligt så att alla ser, kan inte folk bara ta det med dem som är delaktiga i problemet måste hela världen veta om vad som händer? Det är både pinsamt och löjligt beteende, sen folk som inte ens har med saken att göra lägger sig i, ursäkta mig men varför inte låta dom sköta sitt! har suttit nu och läst en massa bloggar, facebook inlägg osv. och det är bara en massa skit som står skrivet och folk är så fruktansvärt elaka mot varandra, jag säger inte att jag är guds bästa barn men tycker bara det är tragiskt hur folk håller på och bildar grupper, säger elaka saker till varndra, snackar skit om varandra och sprider falska rykten osv, varför vara så elak och desutom offentligt inför hela världen? Sen också när hälften av allt som sägs/skrivs står många som snacker/skriver inte ens för, så varför orka hålla på. väx upp och lämna facebook och bloggar utanför era problem, ta det med varandra istället...


iallafall så är det alla hjärtansdag idag och jag sitter och väntar på att ludvig ska ringa sen gubben min <3 haan kanske eventuellt jobba ikväll men jag hoppas på att det inte blir så så att vi kan umgås, saknar min lilla bebis sen så har jag en liten present åt honom så jag hoppas jag får ett tillfälle att ge det till honom ikväll men vi ser väl, nu är det lunch så jag ska gå och trycka i mig pasta!!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SANT SÅ!! :O

2012-02-14 @ 12:11:16
URL: http://nattstad.se/Mariijaa
Postat av: Anonym

säger hon som älskar dram! haha

2012-02-14 @ 13:16:36
Postat av: Emily

Älska drama? kan erkänna att ibland kan det vara lite kul, men jag älskar det inte och jag anser att det finns en gräns för vad man kan lägga ut och även för drama och elakheter speciellt när det spårar och går för långt, då är det inte roligt längre!

2012-02-14 @ 13:38:30
Postat av: emily

Men tack ändå för att du brydde dig om att kommenterade det bevisar litegran om det jag skrev i inlägget att visa inte står för det dom skriver, med det mena jag; att folk är anonyma i sina kommentarer

2012-02-14 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0