Måndag

Vilken dag, jag och Anna har verkligen inte haft nå flyt, först dycker jag och anna upp klockan åtta i morse och får reda på att vi inte hade någon lektion på morgonen, så vi hade hål fram tills kvart över tio. sen hade vi två lektioner, vi frågade våran lärare om vi fick sluta tidigt eftersom vi inte ville vänta i stan så länge på bussen, men det fick vi inte. Så då istället fick vi vara kvar och just när våra bussar just precis hade farit så fick vi veta att lektionen blev inställd iallafall pga av att någon hade kräkts i vårat klassrum. Så då fick jag och anna istället vänta isatn några timma tills nästa buss gick, så det känns som att det inte riktigt har varit min dag idag.

Men just nu sitter jag mät och belåten efter en god middag med lillasyster och ser på big brother, jag har inte sett på big brother tidigare, har bara sett något avsnitt men jag har aldrig riktigt fastnat i det. Men jag såg det första avsnittet i morse av 2012s bigbrother, och tänkte att jag ska börja följa det, känns som att det kommer bli ganska intressant den här gången! och jag måste säga att jag nästan älskar HannaW, hon gör det hela ganska roligt med hennes åsikter och kommentarer, även fast hon är en totalt idiot och ja är bara allmänt dryg så är hon riktigt underhållande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0