Make out like it never happened And that we were nothing

Vilken skön dag det har varit för min del, fick först sovmorgon så jag klev upp 7 imorse och var helpigg, jag fick även sällskap till bussen av min lillasyster. sen så började skolan klockan 10 och då var det några från Umeå kommun som berättade om olika sommarjobb osv. som man kan söka till om man är intresserad.

Sen for jag, anna och felicia för att göra en intervju och det gick hur bra som helst, dom vi intrevjuvade var riktigt trevliga och dom var roliga att prata med. så då fick vi även sluta tidigt. Egentligen skulle jag till Ludvig idag, men det blev inte så eftersom jag slutade tidigt, jag fick inte tag i honom och jag hade inte heller någon nyckel till hans hem, så då for jag hem till bjur istället och han stannar kvar på jobbet och jobbar över. Jag och gubben får träffas i morgon istället, då kommer han hit, så då får vi äntligen umgås!

Pratade med Madde idag, skulle egentligen ha träffat henne på stan men hon kunde inte ta sig in. så då fick vi bara ha telefonkontakt istället, vilket var trevligt det med, me tanke på att vi inte pratat på ganska länge så vi hade lite grann att snacka igenom, men jag tycker ändå att vi borde försöka ses någon dag framöver.

Nu kommer min kära mor med kycklig och nudlar till mig, så jag ska hugga in på de och kika på några avsnitt av supernatrual.
 



Har även fasnat för denna låt efter att älsklingen har spelat den nå ex antal gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0