krossa alla fönster

Denna dag har vart riktigt intressant faktiskt. Hade inge skola idag eftersom att hela klassen skulle fara och kolla på universitetet och kolla en massa program. Jag var faktiskt inte där så länge eftersom det inte fanns så mycket som intresserade mig men någon föreläsning han man med, fast jag känner att man inte riktigt fick något ut av det men ändå. sen for jag ner på stan med Emma och var med henne sen kom Anna efter ett litet tag. 
Gjorde ett litet inköp på nå örhängen och hårspännen.  

Ikväll blir det ganska lugnt, ska ta en promenix med Linnea senare, sen så kommer eventuellt Ludvig men vi får se om han dyker upp eller inte. Känns som att denna vecka aldrig tar slut, har vart så himla slö dom senaste dagarna eftersom jag har haft lite svårt och sova, känns lite som att så fort jag somnat ska jag kliva upp. Har inte riktigt vant mig än att kliva upp 5 på morgonen, men snart är det helg så man får härda och taggar upp inför det.



Maskiner - krossa alla fönster


Kommentarer
Postat av: malinns

Du får följa med i min dagsrytm lillöge....

2012-02-01 @ 20:03:34
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0