inge liv

Ja då har man just kommit hem, for iväg på nian en sväng med lilla syster. Fick också komma tillbaka till epa perioderna, när jesse skjutsade hem oss, haha! ska snart göra någon middag, få se vad vi konkar ihop. Ikväll tro ja att jag ska fara och träffa vicotira och förhopnningsvis eleonora om hon är hemma, har verkligen saknat den pruttan, det var länge sen vi umgicks nu. vi har tvär träffast lite nu och då under olika tillfällen men det var säkert hundra år sen jag fick rå om min flicka en hel kväll, så jag hoppas att hon också är med ikväll. <3

Sen så ha min mormor varit så gullig och kommit förbi med några cupcakes till mig och maria, hon är så otrolig duktig på att fixa och dona, vart så lycklig när jag hittade dom i skafferiet, tack min älskade mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0