I get a good feeling

halooj! Just nu sitter jag och nördar wordfeud, det är sista lektionen för idag och skämta inte om att jag är hur trött som helst, ska verkligen bli skönt att få komma hem, till min älskade vän; Sängen, känns som att det var evigheter sen jag riktigt sov känner jag, i natt vart det bara 4 timmars sömn vilket jag anser är lite,.

Men trots min trötthet har denna dag gått ovanligt fort faktiskt och min lilla kimeling har vart förbi här idag på dragonen, gu vad det var roligt att se den tjejen, blir å fara och va hos henne någon helg fram över.

och om en ett litet tag kommer min finaste och hämtar upp mig, så att vi sedan kan bege oss till den lilla byhålan i Bjurholm, längtar verkligen tills jag få se min pojk, har verkligen saknat honom hur mycket som helst!




Runner runner - she will be loved 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0