i am yours, and yours to blame now

Kändes så tomt idag att komma hem och mamsen var borta, men hon kommer snart tillbaka så får helt enkelt stå ut med att sakna henne. När jag kom hem idag, så bestämde jag mig för att göra en avslappningsövning som jag har fått som läxa av skolan som jag ska göra varje dag i en vecka och sedan dokumentera hur det gick och jag måste säg redan nu att det funkar verkligen. och jag är en såndär stress människa kunde faktiskt slappna av, känner mig hel lugn. så det var inte alls så dumt, ja rekomendera er att börja göra stressövningar någon dag i veckan, man gör sig själv en tjänst.

Till middag blev det nudlar för min del, riktigt gott! Sen så har vi fått oss en till Katt här i huset, mormor&morfars Bella kommer att bo hos oss över helgen, hon är så söt den lilla tjockisen så det blir mysigt med en extra gäst, har även prata med Ludvig som är i backen och åker, eventuellt dyker han upp senare men vi får se om han gör det eller inte, annars så kommer vi att ses i morgon! sen så har man just fått sig en nagelmanikyr av lillasyster, så det kändes lite lyxigt. Hon är så duktig gumman min, just nu sitt jag och skakar medan jag skriver dessa rader, måste säga att det är förbannat kallt, påminner lite ett kylskåp huvva, ska lägga mig under täcket med varm chocklad och se på en serie, kändes riktigt lockande!
 



takida - heaven stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0