helgen

helgen har varit ganska bra, i fredags tog jag det lugnt hemma med familjen, for ut en liten sväng på kvällen till Ludvig, viktor och Tollo som åkte bräda. Men eftersom Ludvig skulle jobba så var vi inte ute så länge. och på lördagen var det tänkt att jag&gubben skulle käka middag tillsammans, men vi bestämde oss för att strunta i det och vi for istället på en fest hos Hanna&Ferdy, vi hade det verkligen hur kul som helst där, hade en kanonkväll. fast jag måste säga att det var ett rent helvette att ta sig in till Stan på lördagkvällen, tack kära Mattias som ställde upp och skjutsade in mig i snöstormen som nästan var omöjlig att ta sig fram i.

I söndags mådde man som man förtjännade, dvs inte så bra. men vi packade ihop oss och drog till Bjurholm där Mamsen, en festpizza, sängen och en massa sköna flimer väntade på oss. så gårdagen innehöll bara en massa mys för mig och min älskade Gubbe! Just nu sitter jag med Anna B och inväntar nästa lektion. Vi har suttit nu och väntat i en timma efterom våran lektion i morse var inställt, så de känns lite surt när man tänker på vilken sovmorgon man hade kunnat fått, vilket hade varit behövligt för min del med tanke på hur lite jag har sovit den här helgen, är sjukt trött! menmen, ska försöka vara duktig nu och göra lite skolarbeten medan jag väntar i 2 timmar till, på nästa lektion!

På söndagen när jag&gubben körde till bjurholm
insåg jag vilken svartvit värld vi lever i










Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, typiskt det ska synas att man kör en mercedes

:-)

2012-02-20 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0