Godnatt!

fick en glad överaskning ikväll när Ludvig glev genom dörren. trodde inte att han skulle komma ikväll, men det gjorde han, detta gjorde min dag. Så det blev inte alls sängen för min del, blev i stället att jag fick ställa mig framför spisen och laga mat åt min pojk, se till att han kom sig in i duschen, tagga honom till att uppdatera bloggen och nu tigger han om massage och något gott att dricka, han begärde inte lite ikväll, men det är gubben min värd, speciellt när jag vet att jag brukar vara värre än så!! (A) min jag hoppas ändå att han är extra mysig med mig ikväll efter allt.

Sitter och taggar inför helgen nu så där på en Tisdagkväll, mamsen min fyller 40 så hon och resten av släckten drar sulan medans jag och min lillasyster blir ensam kvar. Ludvig ska jobba fredag och lördag så då blir det att vara i bjurholm, sen på lördag kväll stick vi in till stan för att hitt på nå äventyr med Hanna och Ferdy. men nu blir det att slänga sig i sängen och gosa med gubben min med några sköna avsnitt av supernatrual! godnight!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0