fredag!

äntligen fredag, tycker det känns förbannat skönt. Ha insett att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera eftersom jag känner att jag inte gör något intressant, det är bara skolan typ. men det ska bli en bättring på det ändå. Igår kväll tog jag&gubben min det bara lugnt, blev bara en film och en mass mys. Eftersom han ska till skelefteå över helgen så tog vi chansen att umgås bara jag&han.

Imorse fick jag sovmorgon far tills halv 12, så då fick jag extra tid med min älskling. Frukost fick jag också av min mormor, så det var riktigt gott. Kommer sakna min gubbe så otroligt mycket när han far, men jag ska försöka ha kul ändå. Ska fara ut med Lina ikväll så jag inväntar en trevlig kväll. men nu ska jag dra och käka med Anna.

Lite bilder från i morse





Kommer sakna dig min älskling, hoppas du får det jätte bra i skelefteå,
älskar dig mest min gubbe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0