ännu en rubrik som heter Helgen

jag inser vekligen hur sjukt dålig jag har varit på att uppdatera bloggen på den senaste tiden, men jag har varken haft tid, ork eller lust dom senaste dagarna. Men nu känner jag att jag är på gång igen. jag kan passa på att berätta om helgen som var faktiskt jätte bra, fick vara med min älskade Gumma Hannich, som kom hem till bjurholm i onsdags, så då på torsdag drog jag över och var hos henne, vi snackade osv. Ludvig komm förbi också.

Sen på fredag så for jag och gumman min ut på Wärdshuset i Bjurholm, där spelade riff raff ruff och the refreshments, två band som jag tycker är sjukt bra. vi hade det riktigt trevligt och roligt, det var så mycket folk som man träffade och ja allt var bara på topp. men jag ska vara ärlig och säga att jag har några minnes luckor, men det tyder bara på hur roligt jag hade det.

på lördagen mådde jag som jag förtjännade, kom hem sådär vid 7 på lördag morgon, så på Lördag var jag helt slut, så jag satt hemma och tog det lugnt, käkade gott, såg på big brother. jag for faktiskt och träffade hanna också en sista sväng innan flickan min drog till Thailand!

Sen igår på söndagen for jag till Ludvig, å det vart bil, grill stuga, bobb och gokörven, sen gick vi och la oss, så min helg har varit kanon bra, tog tyvär inte så många bilder som jag känner att jag skulle ha gjort, får försöka bli bättre på att ta bilder så ni får se.  men nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagen, blir att fara till Kimeling och baka lite, ska bli sjukt roligt. hare så bra allihopa!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0