älskar att vara ledig

Hallå min kära, även fast jag var ledig idag från skolan så klev jag upp klockan 8, och sen dess fram tills du så har jag absolut inte gjort någonting, känner mig som en lating men jag är okej med det! har egentligen en hel del som jag måste göra men jag har inte orkar, istället så har jag enbart suttit framför TVn och tittat på dom missade avsnitten från big brother, så jävulskt kul!

Igår träffade jag Lina, hon hängde med mig hela gårdagen på skolan det var riktig kul att träffa denna flicka, sen efter skolan drog jag till kim för att jag skulle baka. men de blev inge av, istället drog vi på frasses och käkade, sen blev de bilarna 2 och en masssa prat. får helt enkelt försöka dra till henne på lovet och baka istället!






Sen en lite smått onyktra bild på mig och hanna från helgen! ;d



J Boog - Lets do it again


Kommentarer
Postat av: mamma

Men älskade Emms!

Du var ju hundvakt åt Rexa det var väl inte att vara helledig. Kan gissa att hon höll dej sysselsatt stundvis :-)

2012-02-29 @ 17:56:33
URL: http://malinns.blogg.e
Postat av: Emily

ja, fast jag kan inte säga att öppna och stänga en dörr inte var så ansträngande! ;D

2012-02-29 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0