Alla ♥ Dag

Har just pratat med Ludvig, som berättade att han skulle jobba över ikväll, så för min del blir det helt enkelt att köpa min egna blommor och äta middag med mig själv. Forever alone.. Nä men vi får ta det imorgon istället, så viktig anser jag inte att alla♥dag är, älskar min pojke lika mycket och kan visa det fler dagar än bara en dag. Nästa helg firar vi ju 1 år och 2 månader så det blir kanon! Ska ju till honom imorgon och sedan spendera hela helgen i skravel, så då får han den lilla persenten då i stället.

Just nu har jag religion och det är sista lektionen, slutar tidigt, så då beger jag mig hem och vilar, kanske gör någon avslappningsövning, så man fått det gjort. sen ikväll blir familjen och kusinerna bjudna på vofflor av Mormor, så fruktansvärt gott. så det ser jag fram emot, min älskade mormor har även gjort ett par benvärmare åt mig, som jag har längtat efter ett tag, hon är så söt och duktig min lilla morsmor, ska kanske också fixa min morfars frilla också, han börjar bli se långhårig så det behövs. men just nu ska jag vara en duktig flicka och göra färdigt några instuderingfrågor. Tills vidare får ni ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0