30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Det har hänt ganska mycket under dom här 30 dagarna, men; 

1. Jag och älsklingen firade ett år och en månad
Vad vare vi sa; tänk att snart har vi varit tillsammans i 10 år ;)



2. flyttade från Mariehem, hem till byhålan Bjurholm och började pendla



3. Gav upp stenåldern och slängde iväg min tegelsten till telefon 
och uppgraderade mig själv med en tutch telefon,
som nu har blivit min nya kärlek




4. Hadde en skön kväll med dessa personer viseligen under olika kvällar, men ändå  
(försök att undvika att tänka på hur mongo jag ser ut på varenda bild,)





5. Har varit och åkt bräda (för andra gången i mitt liv) och skrana i brattåkern.
p.s bilden nedan är från we♥it eftersom jag inte tog en egen bild under de tillfället



Sen så har det hänt mer grejer, men de är dom fem
första sakerna jag komm å tänka på, så då fick det bli som jag tar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0