29. Detta gör jag på helgerna

alltså den här var faktiskt svår att vara på, eftersom det ganska olika vad jag gör, beroende på vem jag är med, vad man har lust med, vilket väder det är och vilken årstid osv. men det jag brukar göra är väl för det mästa att vara med ludvig, umgås med vänner, festar, se på bio, ta det lugnt med familjen, ha tacokvällar, ha film/myskvällar med chips och dip, gå ut och gå m.m.

och nu framöver hoppas jag att det blir att fara till fjällen med gubben någon gång
och kanske försöka lära mig åka skidor/bräda och nu i helgen ska vi fara ett gäng till bräntisbacken.
så det är lite olika faktiskt.   

men ni som följer min blogg kommer ju att se vad jag håller på med under mina helger framöver! ;d




A change of pace - weekend warriors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0