27. Dina föräldrar

Mina föräldrar... Jag ska börja med att skriva att jag älskar mina föräldrar!
Ingen får tro något annat, för så är det bara, jag älskar dom med hela mitt hjärta
och så kommer det alltid vara.

Min mamma heter Malin, som givetvis är mitt allt. Hon har inge vidare tålamod och har hon en åsikt så håller hon inte tyst om den. Men Hon älskar sina nära och tar hand om dom som bara en med ett stort hjärta kan. Ja vet inte hur mycket hon har hjälpt mig. Min mamma är väldigt snäll, ibland lite för snäll faktiskt och hon verkligen ställt upp för mig. Hon har alltid låtit mig sova över hos vänner om jag velat det, hon har skjutsat mig och hämtat mig både här och där, har jag velat ha något så har hon alltid sett till att jag får det. dvs.hon ställer alltid upp för mig när jag behöver det och gör allt för att jag och mina syskon ska ha det så bra som möjligt.
Jag har alltid kunnat prata med mamma om allt, hon är den personen jag vänder mig till när jag behöver någon/något. Jag och mamma har en väldigt bra kontakt med varandra, hon förstår mig verkligen och även situationerna jag ibland sitter i. och hon lyssnar på när jag tjatar om mina problem och ja hon finns där. Ibland säger hon saker jag inte vill höra, men jag tar till mig det och uppskattar hennes ärlighet. Några av mina vänner har bråkat mycket med sina mammor, jag har självklart också gjort det men inte alls så mycket eller ofta, det är sällan det händer. Hon är en klippa för mig som jag kan luta mig till och jag kommer alltid finnas där för henne! 

Min pappa heter Mikael, Pappa och jag har inte en nära kontakt. När jag och mina syskon var småa så skilde sig mamma och pappa. Jag och mina systrar va som bara hos honom på helgerna, och ju äldre vi blev så blev det mer sällan, min pappa har flyttat runt en hel del också så det har också gjort att man inte har träffats så mycket som man skulle ha velat. Eftersom jag sällan träffar och pratar med pappa så får jag en varm känsla i magen när jag väl träffar honom. Det är lite nervositet men mycket kärlek. Jag älskar den knäppa mannen trots att vi sällan hörs av!





Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för de fina orden hjärtat mitt.

2012-02-07 @ 23:27:55
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0