sliten tisdag

då äntligen, min första kväll på länge som jag kan koppla av hemma med ett vinglas och känna lugnet veta att man är ledig imorgon. schemat för mig har bara inkluderat jobb. Har jobbat nu fredag, lördag, söndag, måndag och idag, sen jobbar man torsdag, fredag, lördag och söndag. Slitet, men man kännar in en hel del.
 
Igår var det julafton och jag hoppas alla hade en lika underbar dag som jag hade, firade hos Kusinerna, älsklingen var med mig och har fått ordentligt med klappar. har fått mig pengar, en tavla, kalender, presentkort, morgonrock, godis, lösnaglar m.m. Go mat har man äti och ojojoj så bra man har haft det! Tänkte bara säga nu tack för den fina dagen och presenterna, och önska er alla en god fortsättning! nu tänkte jag snör i kull mig och titta på lite sex and the city och bara ta det lugnt!
 
som sagt, inte dåligt med klappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0