Ikväll har man kommit fram till två saker

Den första och de negativa: det är ett jävla helvette att vara sjuk. Man är så fruktansvärt begränsad, kan inte göra någonting överhuvudtaget, huvudet mitt är det bara ett enda vakium, kan knappt andas eftersom näsan i näsan är det tätt, minsa lilla överansträngning eller något liknade resulterar världens längsta hostattack som aldrig verkar vilja lugna ner sig, som i sin tur bara ger mig mer ont i halsen än vad jag hade tidigare, ögonen mina läker en massa vatten, jag gör inge anne än att snyta mig eller nysa och jag känner humöret sjunger bara allt mer till botten, vädret som vi har gör det heller inte bättre.Snön var efterlängtad men kylan? hmm.. det hade faktiskt inte skadat med någon grad varmare. nä fy urch och blä. så här ser jag typ ut; 
 
Den andra saken och det positiva: som är så otroligt positiv sak, att det överröstar det negativa och det är det att jag med handen på hjärtat kan säga att jag har världens snyggaste pojkvänn och i morgon är det två veckor kvar till att han är hemma igen. denna gång ett mycket längre stund så denna gång har jag mer tid för att rå om honom en stund ! är så överlycklig.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0