we are young

Idag vart det en sväng förbi på staden och inhadlade lite välbehövda saker. har köpt ganska mycket smink nu, vilket jag inte gjort på mycketmycket länge och allt gamm smink är antingen slut eller ja som sagt för gammalt, så nytt nytt nytt det gillas. Blev och träffa Jessica idag på staden istället för madde, henne blire att träffa imorrn en sväng på dan, sen på kvällen om vädret är med oss blire en promenix runt byn med Linnea. 
 
har även just pratat med pojken min, verkar som han bara har det bra där han är och har the time of his life, vilket jag också tycker är väldigt roligt, det är riktigt spännande att sitta och lyssna på det han upplever och det känns skönt för mig att både höra hans röst och att han bara har det bra. but still miss you baby!
 
Detta inköpet vart det idag;

Denna godingen till ACDC T-shirt hittades idag, helvetet se snygg!

Sen lite smink + lite hårspray, en parfym och lite torrschampoo på det då!
 
Imorgon kommer förhoppningsvis lite kläder som jag har beställt, så då blir det lite kläder på det också, sen är det färdighandlat för min del. Bli och spara ihop de pengar jag kan få, så att jag kan dra upp och hälsa på pojken min ;]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0