var är du ikvääääll?

 regningt och hemskt har det vart hela dagen och inte så lite heller, imorse när man tittade ut såg det först ut att det skull bli fint ute men icke, samtidigt som den första droppen föll så föll även mitt humör långt ner åt botten hållet också vill ja lova . men då fick jag istället tillfälle att fixa rummet mitt istället, så ett städat rum, ett x antal samtal med nå vänner och några håkan hällström låtar senare trollades magiskt fram en glad flicka, tror även min kära moder vart snäppet lyckligare då hon nu äntligen kan se att mina tavel lister faktiskt är svarta och inte gråa, denna gång tog jag hem segern från vädret! Nu blire att käka godmiddan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0