måndag

början på veckan, känns skönt ändå med tanke på att jag slipper skolan medan andra måste gå och ha långa tråkiga lektioner, vad kan man säga skadeglädjen är den sanna glädjen ;) nä, men inte har man slöat för det inte, har vart och jobbat idag, gick bara finfint. Trivs mycket bra och hoppas på mer jobb framöver.
 
annars idag har jag städat i princip hela mitt rum, rensat bort nästan allt jag äger. det enda som behövs är dammsugning och lite skruning sen har jag ett cleaniskt rum. imorgon blir det att fara in till staden, har fått lön nu så tänkte bränna lite pengar blir lite sminkshoppning och kankse annat beroende på vad jag hittar, skulle även träffa madde. men nu tänkt jag lägg mig på kuddn en stund, är sjukt trött så det ska bli skönt!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0