jag älskar min underbart fina pojke och önskar honom lycka till i Åre <3

 
Den 24 augusti är det idag och kanske en av dom jobbigaste dagarna på mycket länge.. klockan åtta imorse pussade jag Ludvig hejdå och önskade honom lycka till! som många kanske vet ska han till åre för att plugga till fjällguide och jag må säga att jag är så glad för hans skull och jag är så stolt över honom! att han tog sig in och får skaffa sig en utbildning han verkligen vill ha :-) men det finns inga ord som beskriver hur mycket jag kommer att sakna honom och hur mycket jag redan saknar honom, helt sjukt! Som tur finns bussar, bilar, telefon, pengar, hotell, lov, helger osv. all möjligt som gör att vi kan ses ändå dock inte så ofta som jag skulle vilja men huvudsaken jag får träffa honom så ofta jag bara kan, jag vet också att han kommer att klara sig bäst där borta och kommer vara bäst utav alla, vilket han redan är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0