Helgen

man måste bara älska söndagar, den dagen som känns som en menat slö dag. Pizza, en skön säng, en bra film, vad kan gå fel? det enda som saknas är då min kära pojke, hade gärna velat spendera dagen med att mysa med honom, men eftersom han är i åre får jag istället krypa ner i one piecen som han köpt åt mig enkomt för dessa stunder jag känner mig myssugen och tänka på honom tills han kommer hem igen. 
 
tänkte berätta om helgen lite sammanfattat; Fredags - klev upp tidigt för att pussa min pojke hejdå och önska honom lycka till där borta, sen spenderade jag resten av dagen med Lina på stan fram tills att vi drog oss hem till Bjurholm, blev en lugn fredagskväll med chips, dricka och nå filmer. Lördags - Blev det att dra i väg till vännäs med Lina, där resten av kvällen spenderades med med lite vin, kortspel och trevligt sällskap. Söndag - alltså idag blir det som sagt bara lugnt, som sagt mysar dag med mig själv och min one piece, imorgon blir det att fara och jobba,
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0