hade tråk!

Senaste:

 

Senaste bloggen du läste: Malinns.blogg.se
Senaste Låt du hörde: Lilla sällskapet - om vingarna bär
Senaste film du såg: Waiting for forever
Senaste gången du bjöd på något: Bjöd matte på en cigg
Senaste inköpet: AcDC t-shirt och smink 
Senaste mat du åt: Rostat till frukost
Senaste Kramen:  Kramade Matte när han skulle fara hem,
Senaste pussen: Pussade ludvig hejdå i fredags
Senaste Boken du läste: Var nog körkortsboken.
Senaste känslan: Saknad och längtan
Senaste bråket: hade ett litet syskonbråk igårkväll
Senaste resan: For till Turkiet med pojken min i början av Juni
Senaste glädjen: Kände glädje nyss när jag hade ett trevligt samtal med Madde
Senaste Längtan: Längtan efter att Ludvig ska komma hem igen finns alltid
Senaste Dröm: drömde om att jag vart jagad utav en clown, ursh hatar clowner
Senaste personen du träffade: Var Matte, som komme förbi för en liten stund sen. 
Senaste person du pratade i telefon med: pratade med madde för någon minut sen. 
Senaste personen du ringde: Var till pojken min
Senaste personen du fick sms av: Malin Folkesson
Senaste gången du var utomhus: Satt ute på altanen på baksidan för en stund sen
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: senaste gången var igår
 

Antingen eller frågor:

 

Storstad eller landet: Föredrar nog landet, det är så mycket skönare där ute mer fritt och mysigare. Storstad kan också vara kul, men skulle nog inte palla och bo i centrum. Helst av allt föredrar jag att bo på ett ställe som är en liten bit utanför stan. 
Hamburgare eller pizza: inget klår fest pizzan.
Kött eller fisk: Kött!!
Hund eller katt: Jag älskar katter, men tror nog att jag är lite mer en hundmänniska.
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: beror på vilket situation och vilket folk jag är med. Vin ifall man sitter och tar det lugnt med några få kompisar och snackar, men om det är ett fest tillfälle väljer jag nog öl.
Sverige eller Utlandet: Sverige, nog för att utomlands är toppen men skulle nog bli less efter kanske två veckor, Borta bra men hemma bäst!
Hockey eller fotboll: Fotboll, även fast jag inte är allt förtjust i det heller. 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: utsidan spelar inte så stor roll för mig och håret kan vara vilken färg som helst.
Sommar eller vinter: Sommar
 
Fyra saker du inte kan vara utan?
 
- Min familj
- Pojken min
- Mina vänner
- Min mobil (A)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0