godmorgon även fast klockan är två!

berättar kort att jag jobbade mina sista dagar i helgen som var och över går nu till springvikarie istället, mina senaste två lediga dagar har jag verkligen tagit reda på. Kan säga att jag totalt har isolerat mig från världen med gomat och godis, sett på gossip girl konstant, avsnitt efter avsnitt har ändast tagit pauser för toabesök och frisk luft. Min sköna plats i sängen blir allt mer skönare och jag tar bara längre och längra sovmorrnar och det blir bara senare och senare kvällstider, men herrejävlar vad jag trivs! Har inte haft det se skönt i mitt liv tro jag. imorgon blir det en lunchdate och sedan vidare till staden för att umgås min min fina pojle.helgen kommer innehålla gårdsfest, surströming, filmkväll med några vänner, en massa kvällsmys och götta! låter som min helg det dära, ja minus surströmingen då! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0