finns det nå bättre än att tjocka sig på en onsdag kväll?

Då ha man just kommi se hem, de första ja gjord var att slänga mig över en påse ostkrokar, hälde upp ett stort glas kall cola och hedde på en hel säsong utav scrubs. Japp, jag älskar att truga i mig en massa onyttigt och jag älskar scrubs, så det blir en riktigt underbar avslut på en fin dag. älskar även min mycket sköna och lilla säng som jag fyllt med kuddar så att det blir skönt och bekvämt!
 
Kvällen ha jag spenderat med Linnea, blev jordgubbar, glass och en massa prat om allt och ingenting, allt mellan himmel och jord, en massa pladder! en lugn och skön kväll och kvällen fortsätter sådan fram tills natten precis som jag vill ha det. Imorgon kommer största del gå ut på att städa rummet mitt, lär nog behövas!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0