tjoppp!

Då ha man just komme sig hem till ludvig efter en liten sväng fram och tillbaka från stan. vi ha just äti gofika och nu blire att se på lite prison break medan ludvig städar färdig i garage eller va han nu görm ve! ikväll vet ja inte vad som händer, igår vart det som sagt ba lugnt så ikväll blir de nog något spännande hoppas ja, men vi ser väl! Måste också påpeka att det verkligen är sämst väder ute idag, man bli som lite depp och otaggad när det bara är en massa snö som faller och fyller marken med mer slask så att de nästan inte går att gå någonstans å ja som tagit fram tygskorna kom å bli dyngsur.


Så här ser det ut utomhus och så här glad&taggad blir jag utav det!

 


såg förresten att BBJoe anlänt till Vännäs hos Evelina igår och jag måste säga att jag tycker det är riktigt roligt  och jag är verkligen glad för hennes skull att hon får träffa honom och att dom har börjat umgås med varandra. Efter allt som verkar ha hänt henne med skolan och mobbning osv. så tycker jag att är verkligen super kul att hon får någon vänding och att det händer något kul så hon slipper tänka på all skit som har varit runt henne! Så om hon skulle få tillfälle att läsa det här så vill ja bara skriva; Att jag hoppas du får en jätte kul och bra vecka nu med Joe och jag hoppas du får det ännu bättre när du följer med han till Luleå, om du nu skulle göra det! :) kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0