titta vilken fin pojk jag ha!


idag har jag i princip legat i sängen hela dagen, dom få gångerna jag har lämnat min sköna position i sängen och min riskudde är för toabesök och måltider. Har verkligen haft jätte ont i nacken, förstå inte riktigt vad som hände där, som tur nog så känns det bättre nu och förhoppningsvis så ligger jag på ett smartare sätt i natt så att jag slipper detta elände hädan efter!

pojken min har å andra sidan varit riktigt duktig idag som har städat ur och rensat hela deras garage samt målat om lite. må säga att det blev riktigt fint där inne. och själv blev jag ägare till mina första snowboard skor, så winter 2012-13 here i come, fast nu ska man väl inte tagga upp inför nästa vinter, ;) som tur nog är den långt borta, är så fruktansvärt less på snön nu! Tillbaka till pojken min som har jobbat hårt samt sprungit fram å tillbaka från sitt rum och skaffat sig lite motion efter alla gånger jag behövt lite vatten eller massa annat som jag har behövt så ja tro nog han ha gjort sig förtjänt av en lång och skön massage ikväll.

 

btw; tänkte också skriva tack till min mor för tipsen angående om hur jag kunde göra för att få större och bättre bilder, så tack min moder, lita på att du komm att få en extra stor kram av mig i morgon när jag kommer hem! kramar ;]

Kommentarer
Postat av: Maria

jag vet vrd u har ont i nacken -.- ;P

2012-04-23 @ 10:28:28
URL: http://marijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0