slösöndag



vilken gårkväll, först hände ingenting sen hände en heldel. De börja med att jag i min ensamhet såg teen mom 2 hela morgonen, tills grabbarna vaknade. å eftersom pojka hade vart uppe hela natten så var det inte alls så konstigt att dom klev upp därunt 2-3 tiden på dagen. Så dom senaste två timmarna efter att dom hade vaknat så satt vi å försökte komma på något att göra men kom inte fram till något vettigt, så då drog viktor hemm till byhålan och jag, ludvig och sebastian bestämde oss för att ha en mysig hemmakväll. så vi drog iväg och köpte hem nån macka från kvällsöppet. När vi väll skulle sätta oss och se en film så ringer min lillasyster Maria och säger att hon har blivit fastklämd i bildörren och behövde fara in till sjukhuset och kolla så att inget var brytet. Så in i bilden också mötte vi upp Tim som skjutsa henne, så jag och syrran satt ett tag på sjukhuset. Men som tur var så var det lugnt hon hade inget bryttet eller så. Så maria drog tillbaka tilll byhålan och vi drog oss hem till Ludvig för att se filmen som vi skulle se, det blev the human centepied 2, en sjukt äcklig film, ingen som jag rekomendera. efter filmen blev det sängen och idag så har det inte hänt så mycket, vi ska nu dra in till stan en sväng sen så blir det att dra till ludvigs farmor och farfar och käka middag, de bli nog gött! sen lär vi nog crasha framför tv med en film och lite götta.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att du kunde vara där och ta hand om henne hjärtat. KOmmer du hem i morgon?

2012-04-01 @ 23:00:53
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0