Pricket över i:et eller?


Ibland är livet underbart, igårkväll drog jag, ludvig och pontus till norrlandsoperan för att kika då Amanda och hennes vänner skulle spela, dom var riktigt duktiga må ja säga och dom spelar bra musik, tummen upp Trubbel! :) det tråkiga var att i slutet att kvällen fick jag plötsligt nackspärr. Jag har absolut ingen aning om vars det har kommit ifrån, visst ha ja kännt av tidigare på dagen att jag had lite små ont men ja trodd in det va så farligt, men sen ju senare mot kvällen så blev det bara ondare och ondare, tillslut kunde jag inte vrida nacken varken upp, ner, höger eller vänster. Känns lite otäckt eftersom jag aldrig haft så här förut.

och nu idag när jag vakna så är det lite värre,  jag sitter nu och skriver som en skyltdocka, stel och rak! vrider jag huvudet de minsta åt något håll så drar det och gör ont, det är just de som är de jobbiga också att ja int kan röra mig, känner mig inte riktigt klok här där ja sitt. så ja ska försöka hämta en varm riskudde, slå på en film och ligga och tycka synd om mig själv tills det går över, ha ja bestämt! må då säg att just nu gör det så pass ont att jag vet inte om jag ska gråta eller skratta!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0