pitc of you, pitc of me!

Denna dag kan jag lova har vart den skönaste dagen på länge, eller den har varit slapp och jag känner mig på bra humör och förhoppningsvis fortsätter den så ikväll, de enda jag kan klaga på idag är väl skitvädret som är just nu, regn å elände, huvva kan inte gårdagens väder komma tillbaka istället! 

Imorse när vaknade upp där runt vanligt tid klockan fem och kände mig inte alls taggad inför skolan, men när jag väl insåg att vi inte började förän halv tolv så kom lyckan att jag kunde sova vidare, det var så otroligt skönt vaknade upp därefter några timmar senare och gjorde mig ordning samt såg nå avsnitt från prison break.

Därefter drog det iväg till stan och fixade ett nytt bankomatkort (eftersom så fumlig som jag är så har jag tappar bort de andra.. igen), sen köpt ja hårfärg och fyllde på telefonen när jag ändå höll på, träffade ändå min kära vän Madde, vi han inte snacka så länge efterosom min buss höll på gå men det var kul att träffa henne. Just Nu sitter jag på skolan och vi har just gjort färdigt lakanet som vi sedan ska hänga på flaket, och jag ska just nu sätta igång med lite skolarbete så ja får det gjort någon gång!

Ikväll blir det att fara till Ludvig, han ska få färga håret på mig sen bli de nog lugnt eller så dra vi ut, tja vi ser väl vad vi hittar på. Tills vidare ska ni få nå blider från dom senaste dagarna!







Hoppas att ni har haft och får en lika trevlig dag som jag har haft! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0