påsk

vilken helg jag har haft. I fredags vart vi bjudna hela släclkten till momma (gammelmormor) på påskmiddag, och det var inget annat än trevligt, hon har varit så duktig och fixa allt min momma och riktigt gott var det. Senare på kvällen for jag å träffade hanna, vi drog och grillade, drack bailys och lite öl och snackade lite innan vi drog till henne och umgicks mera. idag vart vi bjudna till Mormor&morfar på ännu en påskmiddag och de var så gott och trevlig, sen sernare på kvällen vart det å dra över till kusinerna, har haft en riktigt rolig kväll. de enda som fattas är min älskade ludvig, jag sakna han så sjukt mycket. Han är ju som sagt i fjällen nu. På tisdag kommer han hem, lämgtar så sjukt mycket till dess, då äntligen få jag ha han i mina armar igen och krama om pojken min. jag hoppas han många bilder att visa och att han har haft det så roligt därborta (vilket jag tror att han har haft).




nu blir det sängen för min del, ska lägga mig och drömma om min älskade Ludvig. God natt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0