onsdag + torsdag = orsdag


gårdagen för mig började som sagt
med att jag satt uppe i min ensamhet, irriterades på katten, försökte sova samt bestämma vilken serie jag skulle se under tiden jag skulle försöka sova medan jag väntade på att min älskade Ludvig skulle kliva upp. vilket han aldrig skulle ha gjort om jag inte hade gett upp med att vänta utan istället väkte ja upp pojken min där runt två tiden på dagen. Strax efter att jag hade fått upp pojkvarelsen så dök maria, jessica och max upp, vilket var trevligt då fick vi sällskap. Tanken var att jag och Ludvig skulle senare dra iväg till Vindeln med Viktor men det blev ändrade planer, istället for vi och stälde upp som barnvak och såg på prison break hela kvällen, vilket jag både tyckte var kul, mysigt och skönt, älskar mysiga hemma kvällar med Ludvig.

vi kom hem klockan tre men satt uppe några timmar till för att se fler avsnitt av prison break. Vi kom i säng därunt 5-6 tiden imorse, 2-3 timmare senare ringde morsan och informerade att dagis behövde vikarie, så då vare bara att stig upp å dra sig iväg, så ja ha jobba hela dagen och ludvig har sovit hela dagen. Så den sista timmen som vi hadde innan han skulle dra iväg till fjällen igen spenderades med en massa kramar och pussar, nu har han just farit och jag sitter kvar här nu i min ensamhet och ska försöka vila. Är lite trött efter att endast ha sovit 2-3 timmar i natt. hare gött folket!


btw, min studentklänning döck också upp igår, är så överlycklig och den är så fin! är verkligen super nöjd;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0