kattskrället!


denna dag har jag verkligen inte fått sova ut. första gången jag blev väckt var av krister som ville flyttta på mercan så att han kunde komma sig ut med volvon. sen nu när jag låg och titta lite på tv och halvsov så där kom kattskrället vårat å hon jama och hon jama.  då är hon på G för att bege sig ut, eller försöka tigga sig en skinkbit, eller tja ja vette tusan va de ä hon vill, allt på samma gång kanske? men ja känn mig för lat för att ens idas ställa mig upp, så istället sitt ja å vänta ut på han hon ska ge upp men icket istället bli de ja som bli tokig. Tidigare idag innan jag crasha i soffan så har hon sprungit, stykit och skrikit runt min fötter vart jag en ha gått, nu är jag nådigt leds. Just för tillfället ha ja släpp ut hon, men ja sitt ba å vänt på att hon ska sätt sig vid fönstert och jalma tills hon komm sig in igen, sen när hon väl är in igen så kom hon jalma tills hon få nå go käk, torrfodre dug inte! så, bli å sitta uppe å kick på scrubs eller sex and the city, ha int riktigt bestämt mig än vilken av dom jag ska se en, kanske kör på en blandning. (;

vill också skriva tack till min moder som skrev en
sådan fin kommentar om min nya frilla, tack mamsen du är bäst!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du skulle ha gett henne en skinkbit och sedan bootat ut henne... tips från coachen!

2012-04-11 @ 16:16:11
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0