Inser nu att jag måste köpa mig en kamera

Fan, de här går inte! trodd de skull dug med endast mobiln, men de bli ba för små bilder och dålig kvalla, så prio nummer ett fram över bli att köp sig en ny kamera, så man kan ta lite bilder! De bli lite roligare med fräscha bilder, tills jag köpt mig en sådan lyx så får ni nöja er med det jag har att erbjuda dvs. suddiga småa bilder på underbara personer och fina händelser,

Hur som helst så är det är fredag kväll och jag spenderar den med min älskade, vi sitter och kikar på lite TV och käkar lite götta, och hare bara mysigt, fredagsmysset vettni. Hörde också att Takida spelade ikväll, är grymt avunsjuk på dem som är och lyssnar på dom ikväll får väl trösta mig själv med att jag såg dom sist dom var här, och fantisera mig bort till den dagen när de gröna kommer. nu ge jag upp me att skriv nå mer, vi få höras en annan dag istället!

 




lite bilder från dom senaste två dagarna! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman har du kollat bildinställningarna på mobilens kamera?????

2012-04-21 @ 17:00:36
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0