han är speciell för mig, helt underbar ♥

Åh, ligger nu och försöker sova men det är så tufft att sova uta pojken min! är så van å ha någon brevid mig, som håller om mig och säger jag älskar dig innan jag somnar. Nu har gubben min vart i fjällen sen i torsdag och kommer hem imorgon, visa av er kanske tycker att det är ingen tid alls å att jag är löjlig eller besatt eller något. men det är så sjukt hur mycket några dagar faktiskt kan göra och hur mycket saknaden växer. för mig känns det en lång tid, vill ha min älskling här hos mig, tycker inte alls om att sova utan honom. Saknaden är stor, men trots de så är jag glad att han är där han är och ha det så kul han bara kan, ja vet att när han kommer hem så kommer vi mysa en massa. jag längtar verkligen tills imorgon då jag äntligen få ligga och mysa i han famn ♥


Jag älskar min Ludvig mer än allt annat. Jag är så sjukt glad att han finns i mitt liv, han gör mig så lycklig och han får mig att känna mig trygg, han är det bästa jag har. Han är mitt livs stora kärlek, mitt liv och mitt allt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0